4 Procesy Dialogu Motywującego

4 Procesy Dialogu Motywującego

4 Procesy Dialogu Motywującego

Szkolenie on-line     

Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy:

Psychologów, psychoterapeutów, terapeutów uzależnień, nauczycieli, mediatorów sądowych, nauczycieli, pedagogów szeroko rozumianego sektora pomocowego,  kuratorów, pracowników służb więziennych, pracowników mops/mopr, policji, coachów, dietetyków/psychodietetyków, trenerów personalnych oraz wszystkich osób, które na co dzień pracują z osobami w obszarze zmian.

Formularz zgłoszeniowy prosimy przesłać najpóźniej do 26 maja 2022 roku.  

W TRAKCIE WARSZTATU:

·          Nauczysz się pracować z uważnością na procesy, w których znajdujecie się z klientem podczas rozmowy o zmianie

·         „ Jak zachęcić żeby nie zniechęcić” -  dowiesz się dlaczego proces angażowania to fundament w rozmowie z drugim człowiekiem. Jakie czynniki wpływają na empatyczną postawę wobec rozmówcy, a w jakie pułapki możemy wpaść podczas budowania relacji 

·         „Quo vadis”- czyli jak wspólnie z rozmówcą skutecznie określić cel i drogę ku zmianie z poszanowaniem jego wiedzy, pomysłów i wartości, w procesie ukierunkowywania

·         „ Ahoj przygodo!” - nauczysz się  rozwijać i  rozwiązywać ambiwalencję, strategicznie wywoływać, dostrzegać i wzmacniać języka zmiany, dowartościowywać,  empatycznie odzwierciedlać oraz  tonować język podtrzymania… - czyli proces wywoływania w pełnym rozkwicie 

·         „Już był w ogródku, już witał się z gąską…”- dowiesz się jak umiejętne przejść z procesu wywoływania do  procesu planowania, jak skutecznie zbudować plan zmiany i dlaczego wasza podróż ku trwałej  zmianie nadal nie dobiegła końca 

W PROGRAMIE:

·         4 procesy DM-angażowanie, ukierunkowywanie, wywoływanie, planowanie - na co kładziemy akcent podczas rozmowy z klientem, w zależności od procesu, w którym znajduje się rozmówca

·         Proces angażowania - poszukiwanie zasobów, praca na wartościach, omijanie barier komunikacyjnych 

·         Proces ukierunkowywania - poszukiwanie i „kalibrowanie” celu zmiany

·         Proces wywoływania - rozwijanie i rozwiazywanie ambiwalencji. Wywoływanie języka zmiany/ strategie wywoływania języka zmiany, tonowanie języka podtrzymania, 

·         Proces planowania - budowanie skutecznego planu wprowadzania trwałej zmiany

TO POZWOLI CI NA:

·         Uważność na procesy zachodzące podczas rozmowy o zmianie, co pozwoli Ci na dostrojenie się do klienta, podążanie za nim, zgodnie z jego gotowością do podjęcia (lub nie) zmiany

·         Poprawienie dobrostanu własnego i klienta poprzez budowanie relacji opartej na szacunku i uważności

·         Większą pewność w wytyczaniu celów wraz z klientem, w związku z większą wiedzą o nim

·         Większą skuteczność w poszukiwaniu wewnętrznej motywacji do zmiany co zaowocuje szybszym rozwiązaniem ambiwalencji oraz zbudowaniem planu zmiany na miarę potrzeb i możliwości rozmówcy 

·         Odbarczenie od odpowiedzialności za decyzje klienta przy jednoczesnym wsparciem i akceptacją jego decyzji

Zajęcia poprowadzi: Magda Dolska-Topór 

Trener/Superwizor Dialogu Motywującego

Psycholog, specjalista psychodietetyki, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny w trakcie szkolenia,  mediator sądowy, terapeuta motywujący Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej (certyfikat nr 40), wykładowca akademicki, członkini zarządu Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej ( PTTM) w latach 2014r-2016r, wiceprzewodnicząca zarządu PTTM w latach 2018-2020, współautorka programów i projektów szkoleniowych z dialogu motywującego.

Odbyte liczne szkolenia z zakresu dialogu motywującego DM, psychodietetyki/zaburzeń odżywiania, terapii schematów, ukończony I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Prelegentka  na  konferencjach z obszaru DM, psychodietetyki, mediacji. Szkoleniowiec/ko-trener cyklu szkoleń-  „Dialog Motywujący w pracy z grupami”.

METODA PRACY:

Zajęcia odbywają się za pomocą platformy Zoom. 
W trakcie trwania szkolenia będziecie mieli Państwo możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerem za pomocą sytemu wideokonferencji (wystarczy komputer, tablet lub smartfon ze sprawnymi głośnikami i mikrofonem – wystarczą te wbudowane w urządzenie) oraz porozmawiania i wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia.

W RAMACH SZKOLENIA ON-LINE GWARANTUJEMY PAŃSTWU: 

Pełną interaktywność szkolenia z prowadzącym;
Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne trenera oraz odpowiednio dobrane metody i techniki pracy;
Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania i pracy własnej w pdf, wysłane zaraz po zakończeniu zajęć;
 Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w wersji pdf;
 Dla chętnych wersja papierowa zaświadczenia wysyłana pocztą na podany w formularzu zgłoszeniowym adres – za dodatkową opłatą.

Informacje organizacyjne:

Poniedziałek, wtorek 30-31 maja 2022 r.
Godziny szkolenia: 9:00-16:00
Cena: okazyjna cena tylko 550 zł
Promocja dla znajomych zgłaszających się razem
Szkolenie obejmuje 16 godzin dydaktycznych zajęć.  

UWAGA! Dla uczestników szkolenia "Wprowadzenie do dialogu motywującego" lub "Podstawowe narzędzia dialogu motywującego" przygotowaliśmy specjalną zniżkę. Cena szkolenia pn. "4 Procesy dialogu motywującego" zostanie obniżona -50zł/os.  

CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU - PRZEŚLIJ WYPEŁNIONY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I  ZAPŁAĆ ZA POMOCĄ PRZELEWU:

Dane: ETOH Fundacja Rozwoju Profilaktyki, Edukacji  i Terapii Problemów Alkoholowych 

ul. Mszczonowska 6, 01 – 254 Warszawa, 

tytuł przelewu: imię nazwisko – 4 Procesy DM

numer konta: PKO BP 84 1440 1101 0000 0000 0394 0306

KONIECZNIE PRZEŚLIJ SWÓJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I POTWIERDZENIE WPŁATY

* najpóźniej do 26 maja 2022 roku NA ADRES (rezerwując sobie tym samym miejsce na szkoleniu): profilaktyka@etoh.edu.pl

 

Pliki do pobrania